Hejsvejs!

I dag är jag på superbra humör! kanske för att jag bara ska jobba den här dagen och sen vara ledig i 5 dagar!!!!
På fredag ska vi göra årets första start, blir en George i Enskede. Spännande! :)

Utebanan har varit bra senaste veckan, så det har varit jätteskönt att kunna träna där på "rätt mått" och kunna rida igenom programmet o så. I går fick han en vilodag eftersom jag hade så jäklans ont i huvet! i kväll hade jag tänkt öva linjerna, och rida hela programmet också. I morrn är det träning för Ylva, känns jättebra att få hennes hjälp dagen innan tävling ( försöker alltid få en tid för henne dagen innan tävling, det funkar vädligt bra för oss!)

I morrn ska jag bara vara ledig, och förutom träna blir det massa förberedelser inför fredagen, Sini ska badas, alla grejor putsas och transporten fixas, ja ni vet, allt som måste vara klart inför tävling! :)

Tänkte berätta vilka fler tävlingar som väntar för oss i april! det ser ut såhär:
19:e april S:t George Regional BRF/Jälla
25-26 april Meeting med S:t George och Intermediere 1 i Högbo

Blir skoj i Högbo, ska bo i bussen med Ylva som också ska dit och tävla! Vi hade väldigt trevligt och skrattade massor förra året när vi var där! alltid mycket roligare när vi är flera som åker, och spec när Ylva är med såklart :) hon bidrar både med sitt tränaröga och en massa tokigheter :D

Ha en härlig vårdag!

kram

Kommentarer
Postat av: Saga

Lycka till på tävlingen!

Vore kul om du la ut någon film tycker jag :)

Postat av: Anna

Haha, ja shopping är aldrig fel! :D Jo jag är YR-ryttare,

Började också undra lite över det nu när du nämde det.. Har dom inte tagit bort den regeln? O gäller den inte bara på regional?

2009-04-09 @ 11:50:01
URL: http://jarnald.blogg.se/
Postat av: Anna

glömde ju skriva:



LYCKA TILL I MORGON!:D

2009-04-09 @ 11:50:31
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Go´morgon!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram

2009-04-09 @ 11:53:23
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 11:54:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback