Halvt klippt häst

Det tar alltid längre tid att klippa än vad man tror! tänkte att jag skulle hinna göra det efter ridningen i går, innan Ellie kom och plockade upp mig. Men nej det hann jag inte! så nu går han med en sida klippt och den andra sidan bara klippt på halsen, snyggt va? :)

Men jag får fortsätta i efm, skönt att bara ha en del kvar, gillar inte att klippa det är drygt, hårigt och tidskrävande! men fina blir dom ju oftast iaf.

Åkte med hem till Ellie en sväng i går och fikade och goffade lite :) kollade på Bonde söker fru, "hejjar" ju såklart på hoppryttare, han är ju bara för söt.

I kväll har jag träning för Ylva, ska nog försöka lura upp henne en sväng i sadeln :) tycker inte att han har varit på topp den senaste tiden, han går bra helt ok men inte sådär super. Hoppas att han kan få en liten extra kick av att bli av med en massa päls!

Har ångest för att jag inte hunnit tvätta några grejjor till kvällen, typ alla mina linodr/schabrak o täcken är smutsiga... i hate it! skulle behöva ha en hel tvättdag och bara sortera i sadelkammaren så det blir ordning o reda igen. Kan nån ge mig lite mera tid!!!

Nej nu ska jag jobba undan lite,

kram


Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej vill bara skicka en lyckönskning inför helgen (igen).jag måste tyvärr jobba, hade ju tänkt att åka å titta på söndagen... kul att du uppdaterat bloggen igen, saknar den om du inte skriver ngt på ett tag. haha.



kram från ankie å ninni

2008-10-30 @ 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback