Det närmar sig tävling igen

I helgen är det dags att åka till Enköping och tävla, det blir S:t George på lördagen och kür (!!!!) på söndagen.
Kom ju med till final i Strömsholms George cup (mycket oväntat!!) men väldigt kul!  är dock skitnervös för hur det hela ska gå... i morrn är jag ledig så då blir det till att rida igenom den så den sitter! Red den i går (med MP3spelare) och då hamnade vi lite efter i musiken, men det berodde på att jag höll på å strula lite med spelaren i början... och sen hade vi inte ork att rida den en gång till :P
Blir nog bättre i morrn när jag får musiken på skiva, och har nån som hjälper till och sätter i gång musiken!
Har ju videon på datorn och när jag lägger till musiken så passar det, så så orolig är jag inte :)

Annars ser ut som en mycket bra vecka, eftersom jag bara jobbar i dag, ons, tors och halva fredag :)

Sini går bra nu, lite bättre dag för dag :) han har blivit lite "kort i halsen" på senaste men nu känns det som jag håller på att få tillbaka tävlingsformen igen. Ganska lätt hänt att man tappar bort tävlingsridningen när man inte tävlar på några veckor. Det görs ju inte på en kovändning direkt.

Ska bli jättekul i helgen iaf, Sinis förra ägare ska också dit och tävla hela helgen, så det blir trevligt att träffa henne och se hennes häst igen.

Min vecka:
Måndag: Jobb för min del och vila för Sinis
Tisdag: Ledig från jobbet, öva küren till musik
Onsdag: Jobb för mig och träning i ridhuset på kvällen
Torsdag: Jobb och kvällsträning för Ylva
Fredag: Halvdags jobb!och sen blir det till att rida igenom küren igen

Lördag: S:t George Enköping
Söndag: FEIs kür för Unga Ryttare, Enköping

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback