Äta bör man annars.....

orkar man ingenting! varför lär jag mig aldrig det? att det ska vara så svårt att äta så att man orkar och att man blir mätt.
Jag tänker alltid att "det här klarar jag mig på idag" jaha du eller inte!

Måste skärpa mig, det är så tråkigt att vara hungrig en timme efter lunch, mitt humör blir inte på topp direkt.

I kväll blir det nog klippning av Sini, även om jag känner mig skittrött nu så är det skönt att ha det gjort. Annars får jag göra allt på fredag efm, och det blir inte bra!

Later

Kommentarer
Postat av: Stina

ne det är jobbigt. nja tävlingarna är slut för säsongen, är inte en enda tävling kvar inom 50 mils avstånd.. suck!

men ska träna för maria eriksson snart men de känns bara skit för han går ju ändå inte bra.. och plan är frusen så går inte rida ute o lektioner inne på kvällarna så det går typ att skritta .. inte kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback