Bra träning!

I tors var det träningsdax för Ylva igen, han kändes verkligen jättefin fast han har gått så lungt de senaste 2veckorna, var faktiskt lite förvånad att han skulle vara så bra! Vi lade myccket fokus på att hålla samma takt i skolorna i traven, svårast är slutan till höger där han gärna vill bli lite snabb och längs marken, de sista slutorna kändes dock bättre, nu vet jag lite mera hur jag ska tänka för att hitta traven i slutorna också, nu är det bara att öva :)

Nu väntar vaccination och skoning sen blir det lite träning igen i nästa vecka, och sen är det ju äntligen dax för Globen!
vi åker både på fredag och söndagen, efter det kommer jag nog ha en massa inspiration!


Jobbar för att hitta till den "fina traven"... Högbo april i år

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej vi ska oxå till Globen samma dagar som du så jag hoppas vi springer på varandra! Ska bli sååå kul!



kramar

2008-11-24 @ 12:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback