Ny vecka, nya tag

Förra veckan blev en väldigt lugn vecka för oss, det tar på krafterna att vara på meeting från tors-sön och göra 3st starter. Men nu så är vi i gång igen, och Rozzini är pigg som en unghäst :)
I går hade vi träning för Ylva och det gick bra, han var lite stark och kändes lite "oriden" i vissa saker, men det är ju helt förklarligt eftesom han tagit det lungt i några dagar.

I dag blir det fortsatt trimmnig, i morrn blir det nog en vilodag, Sen kör vi igen på fredag och lördag.
På söndag är det tävling i Jälla, en regional S:t George. Mitt mål nu är att samla så bra % i alla S:t George, eftersom jag är med i Strömsholms S:t George cup, har inte så jättestora förhoppningar på någon final, men vi får se hur långt mina resultat kommer räcka, man får lämna in de 4 bästa % som man ridit på under våren/sommaren/hösten.

I kväll ska jag upp och kolla på Ylvas valpar innan dom åker på fredag :/ så underbara dom är! vill ta hem hela kullen :)

På lördag kommer jag och mamma att ha försäljning på Jällas tävlingar, hoppas på fint väder!
www.absolutehorsepower.se

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback