Det rullar på

Hej hallå! har inte så stora nyheter vilket är anledningen till att det inte blir mkt skrivet här på bloggen.
Ridningen rullar på utan stora problem, han börjar kännas bättre och bättre och det är kul. På torsdag ska vi träna för Ylva, det ser jag fram emot. Ska bli skönt att rida en ordentlig träning med hennes hjälp.

I går anmälde jag till säsongens första tävling, det blir i Gagnef den 16 aug och klassen är en S:t George. Jag valde att hellre åka dit, även fast det är lite längre, än att åka på en Sthlms tävling. Där är det alltid så mycket starter att det är risk att bli bortlottad.

Kram

Kommentarer
Postat av: Elin S

Jodå, jag ska på Dressyr SM ;) Det ska bli jättekul :D Lycks till på dina tävlingar själv =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback