Första inlägget 2008!!

Äntligen nytt år och nya utmaningar!
Känns helt underbart med ett nytt år som ligger framför en, en massa nya spännande saker som väntar. Och det bästa av allt, vi går mot vår och värme (så småningom iaf)

Till tråkigheterna hör dock att Sini visade en liten hälta i helgen, så nu har han boxvila och promenader på schemat. Det känns såklart väldigt tråkigt då vi borde träna för fullt nu. Men jag håller tummarna för att han snart är fräsch igen, en sådan liten hälta hoppas jag läker ut fort.

Jag har ett "nyårslöfte" om man kan kalla det så, jag ska ändra Sinis foderstat litegrann och pröva lite annat foder och se vad det ger för resultat. Har tänkt att om det fungerar kan man få hjälp att "temperera" rätt vid tävling.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback