Jag matar o matar...

Försöker få upp lite mera hull på Sini, han har blivit lite tunn under vintermånaderna (eller iaf tunnare än vad han är i vanliga fall) PÅ den här bilden tycker jag han är ganska bra i hullet, hellre att han är lite för rund är för tunn.
image81
Vissa hästar klär ju inte alls i för mkt hull, men jag tycker han är finare som en liten köttbulle =)

Har kört med Krafft Sport i nån månad nu, men jag tycker inte att det är någon större skillnad mot Grund som han annars får. Den är bara dyr :P Jag har ganska bra med motor och energi endå
.


Så nu går jag över till Grund igen och fodrar på som bara den! =)
Den har funkat bra hela tiden, men jag var bara nyfiken på att testa ett annat foder en period för att se vad det skulle göra för resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback