Tappsko

Nu går det allt lite "troll" i min träning känns det som! Först var jag sjuk en ganska lång period och sen blir det världens snöoväder i en vecka så det är nästintill omöjligt att ta sig fram till ridhuset, sen var det vaccination. Tanken var att hovis skulle ha kommit i förra veckan i samma veva som vaccinationen, men det blev såklart inställt pga snön...

Och nu när vi äntligen skulle få rida så tappar han en sko... men iofs är det inte förvånande i det här vädret plus att han "gått över" 1 vecka med skoningen. Men nu är det fixat, Hovis har varit på plats i dag (förhoppninsvis)!


Eftersom han är lite känslig i fötterna vill jag inte rida i dag efter skoningen, så han får vila ytterligare en dag...

Längtar efter att få rida nu, i morgon ska jag åka in tidigare till jobbet så jag kan åka hem lite tidigare och ut rida!


I helgen ska Ylva träna för Lussan, ska försöka komma dit och kolla nån av dagarna, det var så himla länge sen jag var med och det brukar alltid vara lika roligt att se dem (plus alla andra fina ekipage!)


Jag ska fila på ett vinterträningsschema för både mig och Rozzini!


Vi måste ju vara i toppform tills mars! :)


kram


Kommentarer
Postat av: Lotta Esping

Tack så mycket för din kommentar! :) Din häst ser också jättefin ut! Hoppas vi ses på tävlingar i vår!

//Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback