Såren är bättre

I går såg "flugsåren" (som jag kallar de för) bättre ut, de hade börjat läka och var inte alls lika variga som i måndags. Så skönt, jag hoppas det är så bra så jag kan rida med kandar i kväll. Det skulle jag behöva, annars får det bli träns det går vell bra det med.

I dag blir det fokus på programmet, har tänkt att rida igenom det. Men jag får se hur han känns i dag, det kan hända att jag måste ändra min plan om det känns som att jag måste fokusera/få igenom något annat. Det är grunden som är den viktigaste och vi kan alla rörelser, så funkar grunden så funkar rörelserna också bra.

Men det är en trygghet för mig att ha ridit igenom hela programmet som jag gör på tävling hemma innan vi ska i väg på lördag. Vi har ridit så många S:t George att den sitter i ryggmärgen vid det här laget, men de här programmen är endå så pass svåra att man alltid måste fokusera och verkligen veta hur man ska rida för att det ska bli ett bra program.

Jag hoppas att jag ska kunna samla ihop bra % till S:t George cupen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback