Besök och träning

Ja i lördags fick vi "storfrämmande" av Rozzinis förra ägare, hon har utbildat honom sedan 1 år ålder tills att det jag tog över. Var jättekul att träffas och vi tränade även uppe i ridhuset, var verkligen jätteintressant att rida för henne, fick till galoppen jättebra. I går fick han vila, var ju storm ute! och sen hade han verkligen gjort sig förtjänt av det.
Nu har jag tagit mig i kragen och anmält oss till Södertälje och Intermedieren där... känns lite läskigt! Men man måste passa på medans man har chansen att rida dessa klasser. Jag är lyckligt lottad! Sen drar det i gång på allvar med träningar och tävlingar, nästan någonting varje helg! (hur ska min plånbok må???)Men skoj är det!

Syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback