Tisdag, solen skiner ute

och inne på kontoret sitter jag och jobbar :/

Men i morgon tänker jag vara ledig, sen är det bara tors och fredag kvar innan det äntligen är helg!

I kväll blir det träning i ridhuset, hoppas det blir lite svalare, annars får jag ta ett lungt pass helt enkelt.
Funderar på om jag ska ta träns eller kandar i kväll, kan inte riktigt bestämma mig... lutar åt tränset.

I morgon ska jag försöka gå upp tidigt och hinna rida innan det blir så varmt, blir nog ut en sväng på fältet.

Sen har jag planer på att mocka ut stallet och göra ren alla fönster! Det är så skönt att ha klart inför hösten.
Det är ju inte så stort stallet, så det går ganska fort.

Ev kanske jag hänger på M till Tinne i morgon efm, vi får se hur det blir. Det skulle vara riktigt skoj, alltid lika inspirerande att åka dit och kika!

I dag åker Hanna och Carre till SM på Willands, rid så det ryker och lycka till!!!



Kommentarer
Postat av: emmy

ja gud vikket fint sommar väder de har blivit den senaste veckan ! skööönt ! men synd bara att skolan börjar snart ;l
fiin blogg ,kolla och kommentera gärna min<3

Postat av: emmy

ja gud vikket fint sommar väder de har blivit den senaste veckan ! skööönt ! men synd bara att skolan börjar snart ;l
fiin blogg ,kolla och kommentera gärna min<3

2007-08-07 @ 12:07:55
URL: http://minkrypinask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback