I dag åker vi till Sundsvall på meeting!

Träningen för Ylva gick fint i går!
Jag han också packa i ordning det mesta, det är alltid så sjukt mycket saker man ska ha med sig när man ska på meeting, lika mycket varje gång =)

Ska snart åka ut och packa i ordning det sista, och ge Rozzini ett bad. I dag blir det inget tävlande utan bara lite uppvärmning på tävlingsbanan, tävlingarna startar i morgon och jag kommer nog starta nångång på eftermiddan, så det känns skönt att ha gott om tid!

Ylva och Champion åker också upp i dag, det blir hans första meeting. Dom rider MSVB klasserna, så det blir perfekt att kunna hjälpa och hejja på dem i morgon fm!

Nu får ni hålla alla tummar i världen, ska göra det bästa vi bara kan, jag har min plan klar nu gäller det bara att fälja den! =)

Sundsvall here we come!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback