Helgen

Helgen har verkligen gått superfort! Har knappt hunnit fatta att jag vart ledig två dar..

Men jag har hunnit med endel iaf. Pappa har fyllt 50 så fest och kalas har det varit i två dagar!
Ridningen har ju självklart också hunnits med. Sini gick toppenbra i går, han börjar komma in i tävlingsformen nu. Vi har ju tävlingar planerade i slutet av månden så jag hoppas att han fortsätter att gå bra!

Jag har även ridit två av Ylvas hästar, Månsken som går GP och hennes fina 4 åring som ska gå 4års championatet! Jätteroliga hästar att rida, det är verkligen en fördel att få rida flera olika hästar!

Nu blir det jobb i dag och i morgon, sen har jag min lediga dag på onsdag, det blir en riktig hästdag, vi ska förhoppningsvis till Tinne med Ylva med två hästar, ev kommer Helena dit också. Så det blir rikitgt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback