Världens bästa häst!

Jag har världens finaste häst, han är så himla duktig hela tiden. Var superfin i dag på träningen för Ylva. Jag avunadas verkligen hennes känsla och teknik, hon gör honom verkligen underbar att rida!

I morgon är det tävling!Till Mariefred ska vi (rozzini o jag själva!) och susa runt en msva:1 ska bli superkul!Känner mig jätteladdad och det enda jag behöver tänka på är att "rida fram in i bettet" så blir det superbra... Ska verkligen hålla i hop det i morgon.

Nu börjar stallet ta form, en ny yttervägg har pappsen satt upp i dag, blir så fint! I går var jag och shoppade lite nya stallådor och fodertunnor till SMet!

Måste även inhandla lite nya snoddar och spännen till mig själv, man måste ju vara lite snygg när det är SM o allt... =)

Puss på sinis mule!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback