Se det snöar..

japp nu snöar det faktiskt ute, kanske blir en vit jul iallafall!

Sini och jag kör på så gott det går nu, ska träna på torsdag. Har ju tagit det lungt (men vart i gång) nästan hela dec, så det känns kul! Nu är vi på G igen! Var i ridhuset häromdagen, kändes hur fin som helst med tanke på att vi mest ridit i skogen och tagit det allmänt lungt. Så det känns riktigt bra!

I morgon ska jag ut till stallet och en sväng med Sini till ridhuset, det ska bli skoj!

Nu måste jag ner till tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Haha har inte du ngn annan hästnisses länk då? d e sååå tårkigt ibland å då muntras man upp av å läsa om andra ju! Jo jag har en skimmel pojke nu, 6 år Carano-Sir Schostacovich (ska lära mig stava till det sista ngn dag) han har gått hoppning förut men stressar sönder sin mage då, så jag får ge han en chans å se om han pallar av lite dressyr. har man tur blir han en fin häst har man otur får man sälja som typ la-msv utbildad... Ganska skönt med bara en häst just nu hade tre ett år ung hua. Så nu hinner man med allt samt att plånboken mår bra igen (den hade lite ont i magen ett tag...haha). Men du har eget stall hemma lr? har ni fler hästar än sini då? Är det eran hästshop förresten? Ha det så bra å god jul om vi inte höres innan det! Kram ankie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback