Hemma från SM!

Japp då var man hemma igen då...
SM var en fantastisk tävling och upplevelse, det roligaste jag varit med om!Superfin anläggning, bra banor och stallar, härlig stämmning, god mat, snabba resultat under pågående ritter, många fina hästar.
 
Våra resultat blev 62 % i tors och fredagens klasser( mkt nöjd) därmed låg vi 8:a i sammanställningen. 5 ekipage gick till A-final. Vi andra red en "tröstklass" B-final på lördagen. Där hade jag en fin känsla det var lite tungt underlag men vi red utan missar. Tyvärr så dömde en av domarna ner oss totalt, (57%!) medans de andra två låg på 62, resp 63%. Jag var nöjd iallafall!

Här kommer några bilder från tävlingarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej Sofie! Jag hittade den här sidan nu:)och jag har snart suttit här i 45 min å läst allt:D. Du hade väldigt fina bilder från Willands det var så kul där:). Vi hade vädligt trevligt, tack för allt:D
Kramar Hanna å carre med familj

2006-12-28 @ 14:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback