Vilolördag

Hej på er!
I dag har både Zini och jag vilat oss, jag hade sån huvudvärk så jag klarade knappt av mockningen, så ridningen fick faktiskt va idag... trist! I går red mamma ut, hade gått bra förutom ett kast han hade gjort så hon var helt svullen i ett finger. Buse!
Nu har jag hinkat i mig några baljor kaffe o tagit nån stark tablett så nu känner jag mig bättre, varför kunde jag inte börjat dagen såhär?!
I morrn tänkte jag bada Zini, han är så smutsig i pälsen eftersom han inte varit iväg på nåt under hösten har det inte blivit bad lika ofta, men nu är det dags, han är smutsig och det kliar i pälsen! Mamma var så gullig och kom förbi med ett nytt stalltäcke, som hade en glatt insida, det han stått med nu har fleece insida eller bomullsinsida, så när han är ren så ska han få på sig det nya täcket. Tack världens bästa mamma!
Återkommer med ett nytt inlägg om vårens tävlingar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback