Roger Ohlsson clinicen

Såhär fin var Zini i går på clinicen!
Tror att han tyckte det var riktigt roligt att bli så uppklädd och fixad igen :) dock var det konstigt med folk på läktaren hemma i "vårt tomma ridhus" och med en domare som stod och gapade ;)
Men jag tyckte han kändes fin, han var jätteduktig för att inte ha gått så mkt. Blev lite trött och stark på slutet i galoppen så där missade vi lite här o var, men då fick ju publiken öva på att döma det också ;)
Bra träning, för det kändes lite som det gör på tävling, man blir lite spänd, Rozzini blev stundtals stark och kom inte över ryggen, bra att öva så hemma! men samtidigt som det var roligt i går tycker jag att det är skönt att jag har en ny tävlingskamrat i form av Biggo. Jag rider hellre Zini hemma när det känns riktigt bra, jag har inte saknat endel av den känsla som kom fram i går, så som han i bland blir på tävling. Det är så svårt!
Fick inte några tips som jag kunde ta med mig direkt, Roggas kommentarer tyckte jag stämde bra in på om jag jämför med vad jag hade fått på tävling.
Nej nu ska jag göra mig klar och cykla (!!) till mitt nya jobb! wish me luck :)
kram

Kommentarer
Postat av: Ankie

Kul att se er igen, det va inte igår jag såg Zini (okej då jag spanade lite genom fönstret i lördags). Tack för att ni ställde upp på clinicen!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback