Fredag och Lördag

I går red min syrra Zini, hon rider bara några gånger per år nuförtiden. Hon slutade att rida aktivt för några år sedan, synd för hon har en himla bra känsla! Började lite stelt och vi skrattade gott några gånger :)
Men hon kom i gång och red både bytesserier och piruetter, fick tom lite passage på slutet, så duktiga! Jag travade av sen och han kändes riktigt fin, så hon gjorde ett bra jobb :) Red med träns och gummisnodd, funkade bra.
Hade en träning innan, och sen hjälpte Anna ( syster ) mig att fixa stallet, så det gick smidigt, gott fika hade hon med sig också :)
I dag hade jag utsläpp, sen var jag iväg och red Biggo. Zini fick vila i dag, känns kul att vara i gång med honom också, blir ju träning på ons! roligt :)
nej nu blir det lite mat!
kram

Kommentarer
Postat av: Anna Nylén

De är ju inte försent än, har tänkt på de sen jag red. Om det är något jag verkligen kan sakna så är de dom gamla pållarna.

När ja flyttar hem någon gång, då syrran ska vi bo nära och ja ska hänga i ditt fina stall :)

2011-02-04 @ 00:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback