Lördag med sol!

Härlig dag har det varit, med solsken och takras!
Kikade på KG träningen på fm, det var både tömkörning, dressyr och hoppkurs. Kul att det har dragit igång med träningar och aktiviteter igen!
B gick med sin matte, och det blev en jättebra träning. Kul att se honom i jobb från sidan, det händer ju inte så ofta jag gör det. Han sa många saker som jag också ska ta med mig när jag rider B! KG tyckte också att B var finare nu än i höstas, och det är vell ett gott kvitto för både mig och Elin att vi jobbar rätt med honom.
B i dag..
Sen har jag suttit och märkt upp och kollat igenom en massa band till filmkameran, riktig nostalgi tripp där! och det är härligt att se att man faktiskt utvecklas också ;) Tror vi tog ett stort steg 2008/ 2009, då hände det nåt med min sits ("ponnysitsen" är borta) och formen på Zini är mkt bättre, vi ser säkrare ut helt enkelt. Kul att det syns så bra på filmerna, är väldigt glad att mina föräldrar ställer upp och filmar jämt! Jag filmade Elin i dag, hon har nästan aldrig blivit filmad, det är så bra att se sig själv!
Just nu sitter jag o kikar på en St George från Enskede 2009 som jag kommer ihåg gick väldigt bra, fin ser han ut iaf :)
Idag var ju ridhuset bokat så vi fick ta en tur ut, bra att det kommit snö så det inte är så jäkla halt längre!
Vinter igen..

Herr o fru Fux solar sig i hagen..
I morrn är det tänkt att vi ska åka och kika på Wiger de Boer träning i Sthlm, ska bli riktigt kul! hoppas på fina ekipage och bra träning så man får massa inspiration!
kram

Kommentarer
Postat av: Ankie

Vill oxå kolla KG och Wieger!!! Har en dum tenta på fredag som gör att jag blir stressad, suck, så vi får se om jag tar mig tid att titta.



Kul att du pratade m Lena! Blir spännande att se OM det händer ngt när vi alla tjatar på stackarn. Distriktet är tyvärr oftast som att dunka huvvet i väggen... "Skicka ett mail." "kom på ett möte om typ 6 månader" osv...



Jag längtar t nästa helg! Du din stackare får vänta lite till, men när det är 20 minus nästa helg så får du ligga å gosa i sängen och vi andra tänka på dig som har det varmt å skönt haha. ;)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback