Äntligen bra pass igen!

I går gick träningen äntligen lite bättre, efter upprepat "tjat" och en massa tålamod ( nåt som jag fått lära mig att ha med Zini) så kom han äntligen och satte vikten på bakbenen, och fick lite luft i fram! Jobbade med långsamma rörelser och uppe med ryggen, duktig häst! I dag fick han välförtjänt vilodag, om jag känner mig väldigt pigg i morrn kanske jag åker ut och rider innan bokningen börjar i ridhuset, annars blir det uteritt i morrn. Hoppas på uppehåll och ingen mer snö!
På tal om snö, i går när jag kom in i ridhuset fick jag en chock, såhär såg det nämligen ut!
En gång när vi passerade medellinjen fick vi en stor snokoka på oss, smått chockande! vem har sagt att dressyr är tråkigt? det var riktigt spännande i går ;)
En nöjd o glad Zini
Nu är det helg, wiheo!

Kommentarer
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

SV: åh tack så jätte mycket :D ja hennes galopp är underbar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback