Upp med hakan nu!

Hej på er!
Jag har varit skitdeppig hela veckan, när jag kom ut i tisdags hade Zini nämligen ett svullet ben och var halt, och det var på det enda ben han tidigare inte varit halt på, dvs höger fram. Troligen gjort nåt i hagen igen, jag blev så otroligt matt då. Nu var det ju tänkt att detta skulle bli vår skrittvecka och sedan sätta i gång lungt inför nästa återbesök ( fredag nästa v) men i stället blev det grushage o vila igen... Så otroligt typsikt!

Livet känns så fattigt och meningslöst när jag varken har roliga täningar eller tävlingar att sträva emot. Usch jag vantrivs...

En rolig sak har iaf hänt i veckan! i går red jag en häst i stallet, ( hopphäst) men som var jätterolig att rida! En superhärlig galopp hade hon! Samma trevliga attityd som Rozzini har hon oxå, så det var verkligen jättekul att få rida på riktigt igen, är ju snart 3 månader sen... Redig träningsvärk har jag i dag, men det var så värt!

Har äntligen skaffat en ny hjälm också, har letat rätt länge nu men inte hittat nåt. Blev tillslut en Wellington Classic ( tror jag de heter) var både snygg o satt som gjuten. Känns bra att ha en riktigt bra hjälm, än nåt billigt skit från Hööks. När d väl händer nåt vill man ju skydda huvet.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen o muntra upp mig själv! i morrn är d faktiskt fredag och i helgen ska jag vara funktionär, ska skriva på lördagen och vara speaker endel av söndag, så mkt dressyr får jag se! :)

Nu ska jag ut och se hur det är min halta lilla pålle! och kolla på programridning!

kram

Kommentarer
Postat av: Ankie

Olyckor kommer ju sällan ensam, men förhoppningsvis har ni fått er beskärda del sen framöver!



Du får passa på och kolla på en massa träningar, programridningar och tävlingar och ha mental träning med dig själv så kan du kanske avhjälpa ett problem ni/du har även fast du inte rider just nu. Desto mer man tänker på ngt desto aktuellare blir det i nervsystemet!



Ses i helgen då!

kramar

Postat av: Jenny

Hej! Kul att du kollade in på min blogg :) Som jag skrev i min kommentar där så har jag faktiskt varit här inne och smygtittat redan innan du skrev i min blogg :)



Så himla tråkigt att det bara går emot er just nu. Jag vet precis hur det är och hoppas verkligen att solen börjar skina snart igen. Hoppas du får en trevlig helg i dressyrens tecken! :)



//Jenny

2010-09-17 @ 17:26:56
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback