Morning

Jag verkar ha en inställd väckarklocka på lördagarna, som typ "ringer" vid 7..dvs jag vaknar klarvaken och tror att jag försovit mig innan jag kommer på att det är lördag, hade det varit vardag hade jag varit skittrött men på lördagarna kan jag inte somna om. Det är nåt fel på mig tror jag, en normal människa hade vell njutit av att få sova ut men nej då inte jag, jag måste vara pigg som en mört och studsa ur sängen. Aja ingen kan ju säga åt mig att jag inte tar till vara på helgen iaf ... =p

Ska strax åka till Tuthammaren, div 1 dressyren går där i dag och jag ska göra min "plikt" som duktig medlem, dvs vara funktionär. Kom på den jättebra idén att jag skulle vara skrivare, och anmälde mig glatt när dom behövde en. I veckan har jag liksom kommit på att min handstil är det fulaste jag sett och tenderar till att ibland vara oläslig, tom för mig själv! kan man inte ha protokollen elektroniskt? jag är lite bättre på att knappra tangenter liksom... Ska nog gå bra endå, ska försöka skriva så läsligt jag kan!

Nu måste jag sätta fart,

Kram på er, och lycka till ni som tävlar i helgen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är verkligen inte ensam om att ha en inbyggd väckarklocka på helgerna. Det är likadant för mig.



Hoppas det gick bra med skrivandet :)



//Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback