Hej och godnatt

Oj vad trött jag är, det här får nog bli ett rätt kort inlägg tror jag.

Vart på Mälarkliniken mellan 10 och 15 i dag, lång dag så jag är sjukt trött nu. Rozzini skötte sig utmärkt och var som en ängel hela tiden, men endel väntan och så blev det ju.

Nu har han fått en ny behandling, som jag tycker känns väldigt bra. Vetrinären var verkligen bra och jag tyckte vi hade samma uppfattning, och det han sa kunde jag tolka i hur ridningen hade känts perioden innan han blev halt, det stämde väldigt bra alltihop. Tror behandlingen kommer attackera på rätt ställe, eftersom bedövningen släckte där. Jag hoppas verkligen att han blir bra! Nu är han iaf igenomkollad, röntkad och hela besöket kändes positivt.

Återbesök är bokat om ca 3v, så nu ska han stå inne i morrn, sen grushage ca 1 v och sen lungt igång.
Har även vart och handlat med Glucosamin, hämtat ut metakamen på Apoteket, plockat ner hage, och slutligen fixat det sista med mina slingor, lång dag!

Nu måste jag sova!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ankie

Håller tummarna att han blir bra nu! Vad skiljer den behandlingen ni gjort nu mot förut? Vem va ni hos på Mälaren?



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback