Halvvägs

Redan tors i morrn, det gillas! :)

Full fart har det varit i dag, ridit både Zini (skritt/jogg) och Rulle på utebanan. Började med longering, och sen ridning med inspänning. Var uppmärksam och känsligare i dag, sög fint i bettet. Var riktigt nöjd med honom!
Nu kommer hans ägare hem, så jag hoppas hon är nöjd i morrn.

Mycket som snurrar i huvudet just nu, lite jobbigt men mest roliga saker!
Ska bara jobba en dag till den här veckan, känns bra! :) På fredag är det åtebesök med Zini på mälarkliniken, och så ska jag göra en annan rolig sak, återkommer kanske om det senare.. ;)

Nu måste jag försöka varva ner och sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hur gick det idag då?

Håller alla tummar jag kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback