Fullproppad dag i går

Hej hopp!

Dagen var fullproppad i går, är helt slut i dag. Åkte tidigt i går till Mälarkliniken för återbesök med Rozzini, det gick dock rätt snabbt och vi var hemma igen till 13. Han var bättre än förra gången men inte helt bra, så lite mer behandling fick han. Nu är det tänkt att jag ska komma i gång och rida lite lätt jobb i ca 4 v innan vi åker tillbaka. Tror jag är jättebra! inte bra att ha gammal häst bara stå och behandlas hela tiden. Håll tummarna för att han blir fräsch!


En behandlad framkota..


Rozzini var glad endå :)

Sen var jag och provred en häst i går, en 9åring som var jättefin! Ska börja rida den lite nu och så får vi se vad som händer framöver...mer info kommer säkert om den ;)

I morse hade jag utsläpp i stallet, var helt sjukt trött och hade världens huvudvärk när jag kom hem. Tog lite huvudvärkstabletter och gick o la mig igen, och vaknade halv 2.... haha så långe har jag inte sovit på väääldigt länge!

I morrn ska jag rida på fm, sen åka med Ellie på tävling på uvfk, hoppas det blir bättre väder!

Ha en bra lördagskväll!

kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller alla tummar jag har att han snart blir bra igen! Kul med den nya hästen. Spännande! :)



Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback