Stilförebilder

Några av mina svenska förebilder...


Pernilla André, kommer i håg när jag såg henne för första gången, det var när jag var ute tsm med Ylva när hon red Monelight och vi började åka runt på alla nationella/elittävlingar, var vell runt 2000 nångång. Tyckte hon red grymt snyggt och det tycker jag fortfarande!


En till som sitter fint i sadeln, Minna Telde.


Anna Blomgren, beridare på Helgstrand dressage i Damnark.

Några ryttare att försöka efterlikna!

Zini var jättefin i går! Hur pigg som helst, hade kunnat jobba lääänge om han fått bestämma. Gjorde lite byten, och satt även lite på traven, var bara å korta tyglarna och trava, var hur fin som helst. Han är nog lite extra ambitös nu också, det spritter i hela kroppen på honom! Roligt att han en så glad 17åring som gjort så mkt, men som fortfarande bara vill mer! Som sagt jag kommer fortsätta tills han säger stopp..

Å just d, jag ska troligen ut o tävla med Biggobus i november.... :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Jag tycker det är jätteviktigt att ha förebilder. Brukar själv visualisera och se dem framför mig när jag rider. Det brukar hjälpa sitsen en del.



Vad kul att Zini börjar bli bra igen! :) Och jag ser verkligen fram emot uppdatering från tävlingen med den fina Biggobus :D



//Jenny

Postat av: Sofie

Ja d är verkligen ett bra tips! Jag brukar oxå försöka visualisera dem framför mig när jag sitter i sadeln!

2010-10-26 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback