En helg med tre hästar

Lördag:
Åkte med Biggo på träning för Mattias Jansson. Fick ett superbra pass, med en väldigt engagerad tränare! Kände att vi fick med oss mycket övningar och positiva kommentarer därifrån. Jättekul! Jag tror mycket på Biggo, när han bygger mer styrka kommer han bli kalas! Mattias var helt inne på samma spår, så det känns ju väldigt roligt!


Fina BigBang!


Närbild på Biggo, inte snyggaste bilden på mig men =P

Har även ridit Thea ( stallets hopphäst) i helgen, och Rozzini. I går var vi ute och skrittade bland löven i skogen,
jag tycker det är mysigt med höst, så länge det inte är så kallt!
Så här såg det ut när Thea o jag var ute:


Sen gick vi ner på banan och trimmade en sväng, och Thea va HOT! jag fick verkligen sitta blixstilla, annars flög hon i luften, men det var bara roligt. Hon är väldigt känslig men endå fin att rida.

Därefter joggade jag Zini, han var helt ljuvlig, som en liten prins att rida!

Söndag:


Thea på gången, och Zini i boxen i morse.

Hade utsläpp i morse, red Thea på banan, var lugnare och jobbade på fint. Skrittade av henne på galoppslingan.
Skrittade sen Zini i skogen, och travde lite på banan.

På ons kommer hovslagare, och då ska vi prova ett nytt beslag på Zini. Spännande att se hur det blir!
Ons och tors rida Biggo och åka till Tutis med Biggo på lörd. Zini ska fortsätta röra på sig, och så ska jag ringa MK och boka återbesök.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken snygging, den där Big Bang! Synd att jag inte han åka och titta på Mattias Jansson träningen i helgen. Kul att det gick så bra för er! Kram kram!

Postat av: Sofie

Tack, ja han är en snygging, och mera muskler ska det bli! :) Hoppas Mattias kommer snart igen, han är verkligen jättebra! kram kram

2010-10-12 @ 16:24:48
Postat av: Jenny Persson

Gud så snygg den där Biggo är!!! :)) Verkligen jättefin modell! //Jenny

2010-10-14 @ 17:43:47
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback