En GOD morgon!

Godmorgon på er!

Vilken bra lördag det är!

Snart dags att dra sig mot stallet, Zini ska ridas, kommer troligen vara ruskigt pigg, gick en 40min promenad i tors och i går vilade han, han rymde även 2ggr i går när jag laddade höautomaterna i boxen, sprang glatt runt på stallgången! Busiga häst...! Blir nog även ett bad för honom, han är skitigare än skitigast och ser inte alls ut som den fina dressyrhäst han är.

Sen blir det Biggo, trimma på Elins utebana i dag. Blir nog på med kandaret och öva tempovälingar, tyckte jag hittade lite mera i traven i onsdags, jag har börjat sitta ner utan att han tappar bjudning. Väldigt härligt!

Ikväll ska vi ut o käka på min favoritrestaurang, ser jag fram emot :) Vi ska nämligen fira lite... att jag kommer att börja jobba i Uppsala i januari!!!!!! No more stress to Stockholm dagarna långa för mig!!!! Dock har jag 3 mån att jobba kvar, men sen gud vad mkt tid jag kommer få!!!! är SÅ glad!

Hoppas ni får en underbar höstlördag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad härligt att Zini är på G igen! Har du några bra tips på ridsportbutiker med brett sortiment i Stockholmstrakten? MVH

2010-10-23 @ 15:46:36
Postat av: Bambi

Grattis till jobbet och kul att Zini börjar komma igång. :)

Postat av: Sofie

Tack Bambi! det ska bli så skönt med nya jobbet, och så kul att Zini är på G snart igen! :) kram

2010-10-23 @ 17:22:42
Postat av: Sofie

Ida: Svensk Ridsport i Upplands Väsby har ju mkt fina saker!

2010-10-23 @ 17:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback