Redan tors, träning ikväll!

Hjälp vad veckan går fort!helt galet, men skönt att det snart är helg igen :)
Biggo tappade en sko i tisdags så jag har inte kunnat träna i princip nåt, men i dag kommer hovis så vi kan rida på träningen ikväll, d är bra!
Eftersom vi ska tävla nästa ons blir det lite mer fokus på Big de dagar som är kvar, Rozzini får ta det lite lugnare.
På lördag är det den årliga BRF festen ( avslutningsfest i Björklinge Ryttarförening, där man firar alla framgångar under året) brukar vara trevligt! Dock ska jag upp o släppa ut hästarna på sönd så det får bli lungt, kanske tom sover hos mamma o pappa eftersom dom bor mkt närmre där festen hålls än vad jag gör. Vi får se!
Nu måste jag kila...
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ankie

nu ligger ju listor osv ute... kul med en lite ovanlig domare som inte dömer jämt, överallt!



Vi har väl samma sits du å jag inför onsdag med häst utan ridhus. men vi gör så gott vi kan! Jag tänkte rida i tutis imorn...



kul att du kommer på festen, jag med!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback