Packat o klart...

Äntligen hemma! har fixat hästar, Zini har blivit vaccinerad och alla grejjer är putsade och packade i skåpet i trailern, som nu står vid Biggos stall. Lite jobb men skönt att bara ha hästen att fixa i morrn på tävlingsdagen.
Biggo har gått på Zinis bett några dagar och han får låna hela kandaret i morrn, blir enklast så! Dock lite omatchat med svart sadel och brunt kandar, men det är ju snygga grejjer iaf ;)
Nej nu måste jag vila o ladda inför morgondagen, ska ju jobba först så det blir ju en lång dag...Men kul ska det bli! har dock inga förväntningar alls, utan tar det som d kommer.
Håll tummen!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Lycka till idag! Är du inte nervös då som inte tävlat på så länge å ska starta en ny fåle?

Postat av: Bambi

Lycka till idag! Tråkigt att jag inte kan åka och titta när det är så många BRF ekipage som ska tävla.

2010-11-17 @ 09:22:30
URL: http://bambisens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ankie: inte så nervös än faktiskt, distraherar mig med lite jobb på fm, men se hinner jag säkert bli d! Lycka till!



Bambi: Tack!

2010-11-17 @ 09:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback