Ljusare tider?!

Snö och sol! visst är det kallt men också härligt med ljus! Är så glad för att den mörka novembermånaden snart är slut.

Lite kort vad som händer framöver ( jag försöker fokusera på dom här positiva sakerna för att orka just nu )

5/12 Jullunch med stallgänget ev flytta B till Tuthammaren
9/12 ev Ylva träning
10/12 ev Ledig, julbord med nya jobbet, fixa håret
12/12 Julbord med päronens firma ( familjen )
16/12 Julfest med nuvarande jobbet
17/12 min syrra kommer hem från Italien!
24-26/12 Julledig!
31-2/1 Nyårsledig!
5-6/1 Ledig!
22-23/1 Helgkurs programridning med Roger Ohlsson
24/1 Börjar min anställning på mitt nya jobb!!! = pendlarlivet är äntligen förbi, wihooooo!!!
Då ska jag börja gymma på mornarna med en kompis, gymmet ligger i lokalen mitt emot mitt nya jobb :)

Under den här tiden hoppas jag på bra träning med båda hästarna och därimellan en massa roligt adventsmys, jul och nyårsfirande i massor! Jag är en äkta julnörd och älskar verkligen den här tiden som kommer nu.



Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström

Sv. Ja, snart kommer det en outfitbild :D

Postat av: Jenny

Det ska verkligen bli trevligt med jullunch med stallgänget!

2010-11-30 @ 00:02:47
URL: http://blogg.jempa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback