Globen!

Hej,
nyss hemkommen från Globen, vi var på küren i år. Kändes som att man hade velat se mer, vi får styra upp det till nästa år! Sjukt bra ekipage som var så härliga att se, Anky gjorde en fantastisk uppvisning, jag har aldrig sett Painted så fin.
Många duktiga ryttare att hämta inspiration ifrån!

Blev en sväng på mässan också, hittade inte så mkt, men fick iaf med mig ett nackunderlägg och en "hår dounat" hem, och så ridsport såklart, obligatoriskt ;)

Fanns mkt fina kläder på mässan, men hade inte riktigt ro att kolla på allt.
Här är en snabb uppsättning som jag slängde ihop när jag kom hem, där har jag använt dounaten, visst blir det rätt fint? Sen kan man ju piffa till det lite extra med fina hårnålar osv när jag väl ska tävla.

Nu ska jag försöka njuta av adventskvällen, känns som veckorna framöver är lite tunga nu, man vill mest vara ledig och sitta inne i värmen ;) . Vi har -15 grader här, känns lite för kallt! Jaja snart är det jul.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken rolig fotovinkel!



Blir snygg frilla till vårens tävlingar!

Postat av: Remmis

Kan du inte göra ett inlägg där du berättar hur man gör en så fin uppsättning!



2010-11-28 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback