Update

Biggo fortsätter att göra små framsteg, som ex går slutorna bättre och bättre. Och vi har tom något som liknar ett "embryo" till galoppsluta på diagonalen. Byten är lite "här o var" men vi kommer iaf över till rätt varv, som sagt går sakta men säkert framåt. Mycket galoppjobb blir det under passen, försöker leka mellan samling och framåt för att få honom mera med mig.

Traven är så bra i grunden så den får komma lite i andra hand nu.

Jag längtar jättemkt efter Zini, och min tid är verkligen knapp dom här veckorna så jag hinner inte var där så mkt som jag skulle vilja, dock vet jag att han har det jättebra!

Den 2/1 skiftar vi tillbaka, då åker B hem för lite vila i januari. Och Zini kommer hem till Tuthammaren för lite mera normal träning. Då kommer han få en ny box i stora stallet, eftersom det ska flytta in en fölunge så blir det lite omplaceringar i stallet, men det gör mig inget! Mockade ur Zinis "gamla" box och skurade i går, fint när det är rent men jag har ont i axlarna i dag!

Blir jogg/lättare pass ikväll, och i morrn och på ons lite mera jobb.
Tors vila ( jag julfest ) och fredag sköter och rider Elin.  I helgen får vi vell ta oss ut i skogen nåt, och så lite jobb i ridhuset.

På lördag har min syrra kommit hem och då blir det godisbak hela dagen! längtar efter att ha tid till mina nära o kära och hinna med att andas och inte tänka på nånting för en sekund... Jobbigt att julen ligger så dumt i år, jag är knappt ledig nåt alls förutom att det blir 4 dagars veckor v 51 och 52. Sen 2 dagar ledigt i v.1.
Sen börjar nästan mitt nya liv på mitt nya jobb! Jag längar.... kanske kan man äntligen få lite mera livskvalité?

Ha det fint i julyran

kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Disa tycker att det ska bli trevligt att få Rozzini som boxgranne igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback