Kylan...

Hej på er!
Den bitande kylan och SJ har verkligen satt käppar i hjulet för min planering senaste dagarna, så tyvärr har ridningen blivit lidande för det :(. I dag skulle B fått nya skor så då var det inte tänkt att han skulle gå, nu kom inte hovis så då fick han en till vilodag. Jaja nu kommer några ledig dagar för mig, då får vi försöka ta igen lite träning.

Är riktigt less på att det måste vara såhär kallt, räcker det inte alldeles lagom med typ 10 minus?
Har iaf fått ett par jättefina underställ sbyxor från Gersimi av mamma och pappa ikväll, när vi hade våran uppesittarkväll/lilla julafton. (I morrn är alla splittrade så därför firade vi i kväll i stället.) Dom plus mina vinterridbyxor och fårskinsstövlar så borde man klara att rida i kylan!
Nej nu ska jag säga godnatt, har haft så ovanligt mkt energi sen jag blivit frisk, hann verkligen med att sova mkt och vila upp mig dom dagarna, så skönt :) men nu är ögonlocken rätt tunga endå...
Ha en superbra jul nu allihopa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback