Djur är fantastiska...

Tänk att dom kan vända ens dag helt och hållet så man inte ens kommer ihåg vad det var man mådde så dåligt över! B gjorde min kväll, joggade ett superlätt pass, i ridskor utan varken sporrar eller spö. Mjuk, känslig och glad häst! lite skillnad på känsligheten från i sept när jag började... :)

Tiden stod still ikväll, vet inte hur jag hann med att både shoppa, rida, mocka och endå vara hemma i bra tid? det kanske är någon som tänker på en ibland endå...

Snart är det nyår och ledighet!


Hur kan man inte bli på bra humör när man möts av en sånhär sötnos?

kram


Kommentarer
Postat av: Ankie

Gott nytt år!



Jo vi ska rida Roggan kursen tänkte jag, hinner med någon Carroträning innan så jag kan komma på vilket program vi ska rida... Vaffö kan du inte rida B då?



Djur ÄR verkligen härliga, man kan glömma tid å dåliga dagar ihop med dem...



kramar

Postat av: Sofie

Ah kul att du ska va med på Rogga, nej Biggo ska hem å vila nu i januari, eller bara gå i skogen. Så jag hoppas Zini hinner komma i gång istället :)

2010-12-31 @ 18:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback