Dåliga veckan

Fy jag trodde aldrig veckan skulle ta slut men det gjorde den ju såklart. Har haft dåligt samvete för jag inte hunnit rida och sköta om Zini o Biggo så mkt som jag vill. Men så är det och nu är det bara å bita i hop sista veckorna på jobbet, det är det som krävs. Zini rymde från boxen ikväll och tippade ut den fulla kärran utanför boxen, kändes som han gjorde det lite för att visa att mig ignorerar man bara inte sådär! Tur att det finns nåt som heter helg, får man försöka ta igen lite!!
I morrn ska vi ut och rida i snön och på sönd trimma i ridhuset. På sönd kommer också Biggo till Tutis, han ska stå i nya stallet och Zini ska stå i Biggos stall. Fram till mellandagarna,sen får vi se. Det ska bli skojigt och välbehövligt att rida B lite mera, och det blir spännande att se hur Zini trivs hos Elin. Jag tvivlar inte en sekund på att han inte kommer få det kanon där!
Nu ska jag däcka framför Idol, hejja Minnah!

kram

Kommentarer
Postat av: Ankie

Ska de byta plats? Eller ska du ha kvar boxen i det andra stallet men ha Zini där borta? Hoppas det funkar bra sådär!



tack för peppet, det är så himla lätt att börja tänka negativt, har ju ingen att rida med å disskutera med i hemma stallet så då blir det lätt så när det brakar ihop. Sen älskar ju min sambo min häst (not) så han hjälper verkligen till sådana tillfällen när han gnäller om gapandet och att hon itne bjuder till osv osv.



Men men nu känns det lite hoppfullt igen!

Hoppas du känner dig hoppfull om livet snart igen, det är ju snart slut med pendlandet!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback