B är på Tutis nu!



Ny kompis ( B till vänster)

B i nya boxen på tuthammaren



Veckan började sådär, joggade på måndagen, på tisdagen hade han lyckats få av sig en sko.
Det löste sig iofs snabbt, vi fick på den igen på onsdagen och då red Elin (ägaren )för Anna Hedbys som hon haft bokat länge. Kunde inte vara med och kolla men det hade gått bra iaf.

Torsdag, Lördag och Söndag ska jag trimma + skritta ut så han får se lite natur också.
Fredag blir det vila ev longering. Jag ska på julfest, så vi får se vad som hinns med.

Har vart hos Zini också, han är jättelugn på nya stället och han har blivit longerad på banan i veckan. Funkar bra fast det är snö. Tänkte rida lite mera jobb i helgen, antingen på banan eller i stora hagen där det är massa snö att jobba i. Jättebra för hans stelhet att få gå själv i stor hage nu på dagarna, och så står han på halm och slipper den dammiga torven. Längtar dock efter min lilla skrutt jättemycket.. men jag får ju träffa honom i helgen.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Söta pållar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback