Lever på hoppet!

Ja som jag äntligen fått tillbaka! efter ett bra snack med hovslagaren, ny vetrinär och ny tid på tors, plus att jag varken kände eller kunde se en uns av hälta i går känner jag mig hoppfull igen! Och då har jag sett honom regelbundet på lina sen i juni, och kan säga att det är en STOR förbättring, och det måste vell vara värt nåt?
Sen kanske det syns när man böjer och springer på asfalt, det är ju en sak.

Jag är iaf hoppfull igen, och har ingen lust att ge upp än! Han är hur pigg som helst och glad, kommer gnäggandes när jag ska hämta honom och ber verkligen för att han ska få jobba och göra nåt kul!
En sån häst räknar man bara inte bort så lätt!

Håll tummarna så d blir blå!!


Kommentarer
Postat av: Ankie

Håller alla tummaro ch tår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback