A second opinion

Ja nu har jag bestämt mig för att åka till en annan veterinär i nästa vecka, för att få ett till nytt öga på honom.
Fått rekommendation till en som ska vara bra, på mälarkliniken, så dit åker vi på tors, man ska inte ge sig i första taget ;)

Det har varit en bra dag, den lättaste på hela veckan. Fick massa positiv feedback från mig braiga hovslagare som anser att det finns bra mycket mer beslag att pröva om PG inte längre gör att hoven funkar på det. Och han tyckte inte att hovarna hade ändrats till det sämre eller att han märkte på skoningen att hovbrosket skulle ha gjort honom sämre. Så håll tummarna igen, man vet aldrig!

I helgen ska jag stå på loppis, städa och träna. Och rida i skogen och pussa en massa på min fina 17åriga häst, så han fattar att han fortfarande är kronprinsen i stallet liksom... ;)

Nu måste jag sova, är sjukt trött och har huvudvärk.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag håller tummarna så hårt att dom redan är blå!!!

Tack så mycket! hihi, ja Pikeur är nog det enda rätta...jag faller åter och åter igen pladask för deras grejer. Pojkvännen däremot är "Kingsland-bög" ;)

Postat av: Ankie

Lycka till!



Enda hästen jag hört om som ska lånas ut är en 7 åring e Looping som går som hopphäst just nu. Men de brukar röra sig okej å va snygga å se på. Du kan ju fundera på det och om det blir aktuellt igen å du är sugen så hör av dig!



håller tummarna! (vem ska ni till? Mälaren är ju vår "hemma" klinik)

2010-08-28 @ 07:52:18
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback