Yes äntligen en lite bättre dag :)

Tack vare min underbara tränare Ylva som kom och hjälpte oss till en riktigt bra känsla.
Vi jobbade inte så mkt med galoppen idag utan hade fokus på trav, övergångar, passage och piaff. Lite stark och för mkt på framdelen till en början men fick honom mera på bakdelen med hjälp av Ylva som puschar mig till bättre ridning.

Jag har faktiskt varit mkt piggare i dag, har moffat i mig mat hela dagen lång, massa kolhydrater har det blivit. Men just nu behöver jag allt bränsle jag kan få, vissa dagar behöver man helt enkelt det ;)

Gjorde ett patetiskt försök till en "dagens" men resultatet av min mobilkamera ser ni ju själva.
Tänkte visa min nya Pikeur byxor men de syns inte så bra. Blå och fina är det iaf och som alltid med Pikeur är det alldeles underbara från första sekund. Bara att hoppa upp i sadeln och rida! inget skav eller stelt skinn, bara helt underbart sköna! kan inte rida i nåt annat :P



Nu ska jag fortsätta min goff kväll o sen sussa!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback