Världens bästa födelsedag!

Att fylla 25 kan vara den bästa födelsedagen, på mkt länge! och då brukar jag ha roliga födelsedagar men det känns lite extra idag :)

Har gått med ett leende från morron till kväll, fick tårta och ett jättefint fodral till min Iphone av gulliga kollegor på jobbet. Ikväll har familjen vart här på middag o tårta. Fick tokfina presenter, bra denna som jag bloggar från nu:

Fin va?!

Sen fick jag ju mitt drömkandar som jag suktat efter väldigt länge!!
ett rundsutt döbert med vitfodrad nosgrimma, kan inte sluta titta på det, är helt underbart, jag är kär! ;)
I morrn ska jag pröva det på Zini! som i dag har fått nya skor och gått promenad och blivit tömkörd.
Har bara halvkassa mobilbilder än sålänge:







Är om möjligt ännu mera taggad för söndagens tävling nu! :)))

kram från en lycklig 25åring!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis!



Ska du pimpa upp kandaret med något glittrigt också?

Postat av: Sofie

Tack Jenny! :) ja vi får se om det blir nåt glitter eller klinker så småningom, ska testa det idag!

2010-04-20 @ 09:02:20
Postat av: Ankie

Grattis i efterskott! Hade tänkt komma ihåg och gratta dig på tävlingen men d glömde ju jag...



Superfint kandar, hoppas det är ett tur kandar så ni sätter fina ritter i helgen!!!!



kramar

2010-04-21 @ 07:43:42
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Patricia

Oj oj, efter att datorn krashade så har jag halkat efter rejält här märker jag!



Stort Grattis i efterskott! Superfina presenter :P

Och grattis till framgångarna på hästryggen såklart! Vad roligt med en yngre förmåga, visste inte att du hade den =)



2010-04-21 @ 21:34:07
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Svar till Patricia ( o Ankie)

Tack tack för gratulationerna :)

Bouqet är inte min häst, utan rider några av min tränares hästar, och Bouqet är det tänkt att jag även ska starta lite. Väldigt roligt!

2010-04-21 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback