Helgen

Ja helgen blev inte alls som tänkt! i torsdags undeer min träning för Ylva fick jag besked från Gagnef att tävlingen tyvärr var inställd pga av de stora vattenmängder som kommit under veckan så banorna var helt förstörda. Tråkigt men det är inget som man kan göra något åt. Hellre att de ställer in än att man skulle kommit dit och rdit på våldigt dåliga banor.

Nu får jag instället fokusera ännu mera på starterna i Örebro och debuten i SB:1an ! träningen i torsdags gick helt super, jag ville att Ylva skulle sitta upp och känna på honom i början av passet, det var så länge sen hon red säkert någongång i våras. Hon tyckte att han var mycket bättre att rida, förut behövde hon korrigera flera saker men nu kände hon att hon kunde börja jobba med detaljer på engång. Det känns väldigt roligt för mig! att jag är på rätt väg i ridningen.

Nu blev det en lite lugnare helg än tänkt, men det var också skönt. Vi har varit ute i skogen och Sini var så modig och gick förbi en hel hage med vita kor utan att fjanta sig :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback