Bubblar av inspiration

Ny vecka och nya tag! Det är härligt att börja måndagen med att känna sig pigg ( så mkt pigg som man kan känna sig en mån morgon :) och utvilad. Helgen har varit väldigt lugn och skön, vi var i väg på ett dop i lördags efm hos mitt nya kusinbarn Nicole, så otoligt gulligt och trevligt dop.

På fm hann jag med att träna och det kändes fint! jag tog god tid på mig med en massa övergångar i början, för att verkligen få honom att lyssna och spänna av. Jag är verkligen nöjd med att jag tog mig den tiden det krävdes innan jag gick lös på rörelserna. Jag avslutade passet på samma sätt, eftersom han blivit lite het av jobbet. Det är så skönt att rida på morgonen när man är ledig och inte har någon tid att passa, jag rider mkt bättre än jag gör på kvällarna efter jobbet. Vilket ioförsig inte är så konsigt. Tyvärr hann vi inte med någon filmning i helgen, jag måste klämma in det i veckan istället. Det blir också klippning till tävlingen på lördag och träning hos Ylva på torsdag.

En riktigt kul vecka, äntligen närmar sig tävlingen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej! Tänkte bara kika in och skicka en lyckönskning inför framtiden för er! Det är sssåååå spännande att följa er utveckling!



Kramar å lycka till!

Postat av: Sofie

Svar till Ankie:

tack så mkt! :) roligt att du tycker det!

kram

2008-08-12 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback