Tävlingar våren 2011

Har börjat kika på en prel tävlingstermin, finns ju inga proppar men har grävt runt lite på olika klubbars hemsidor, så jag tror jag har lite koll. Känns svårt att göra en plan i år. Biggo ska ju kvala, så det får styras lite pga hur det går. Zini får komma ut om han känner för det, dvs om han känns så fin som jag vill, annars tänker jag inte ta ut honom.
Här kommer iaf en liten planering:

Biggo:

13/3 UVFK MSVC:1, MSVC:2
(19/3 BRF (Jälla) MSVC:1 eller MSVC:2 prel)

1-3/4 Högbo dressyrcup
25/4 Lurbo klasser?

8/5 Rimbo, klasser?

Maj: Gnesta meeting?

17/6 Håbo, klasser?

Rozzini:

1-3/4 Högbo dressyrcup S:t George/Int 1 ?

Maj: Gnesta meeting? S:t George/Int 1?

Juni: Håbo?

Inte mycket spikat där som ni ser :) men hästarna och resultaten får avgöra lite vart vi åker. Är ju jättekul att åka tillsammans på tävlingar och meeting, så har ni några tips vart ni ska åka så säg till!
Tävlingssugen är jag! ska bli väldigt spännande med en ny häst, och se hur vi utvecklas, och komma in i träningen och tävlingsridningen på riktigt, just nu känner jag mig lite ringrostig ;)
Rozzini & Jag i Vansbro




Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det segt med de uteblivna propparna? Jag sitter och kollar efter lämpliga tävlingar åt Disa och hennes inhyrda tävlingspiloter i både dressyr och hoppning och så länge man inte vet vilka klasser det blir så är det ju rätt luddigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback