Kämpigt väder...och Gott Nytt År!

Hej på er!
Och Gott nytt år! känns härligt med ett helt nytt år!
Har varit på tuthammaren och skött om Biggo, samt ridit honom. Red lösgjörande ca 30min, var spänd för blåst o snön utanför men blev bättre o bättre, hade träns och inga sporrar. Var känslig o fin!
Lyckades sen köra fast med bilen, så jäkla less på ALL snö nu! kan det inte vara lite mindre.... suck... med lite snälla människor till hjälp kom jag iaf iväg till Zini, mockade o grejjade lite där. Ska bli underbart att han kommer hem i morrn! men jag kommer sakna B också.
Men ska bli skönt att bara ha Zini "som vanligt" nu, det är tufft med två hästar på olika ställen, även om jag inte behövt åka till Zini varje dag, så tär det på samvetet..
Åker nog ut tidigt till stallet i morrn, vill putsa och packa i hop alla B:s saker innan han åker. Förhoppnigsvis hinner jag rida ett pass oxå. Sen tänker jag rida Zinin!
Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback