Det känns att det är söndag

Ja är lite tröttare i dag, upp tidigt och åkte till stallet för att hinna mocka åt både Zini o Rohan innan tävlingen började. Var speaker i första klassen, gick bra vi hade väldigt trevligt i vårt lilla speakerbås =)

Såg några söta o fina ponnyer, spec en liten B ponny som jag gärna hade gömt i stallet ;)

Ser fram emot den kommande veckan, mån-ons ska jag trimma en häst i stallet, eftersom ägaren är i Grekland. Har aldrig ridit den förut, men det ska bli roligt. Den ligger vell på ca LA nivå i dressyren. Sen på fredag är det dags att åka till Mälarkliniken igen och se hur det är med Zini. Har ingen bra känsla nu iaf, dock var jag ute och gick med honom efter tävlingen igår och han var superpigg och undrade varför han inte fått vart med... Travade lite i ridhuset, och Maria kunde inte se nåt då iaf. Men jag vet inte, har bara en känsla om att han inte är helt bra än...

Sen händer det en till rolig sak i slutet av veckan, ska provrida en fin häst... mer säger jag inte än ;)!

Får så dåligt samvete när jag tittar på min lilla tomte som bara står i sin grushage o har det trist... men å andra sidan tror jag att det skulle vara ännu sämre för honom att rejsa runt i hala gräs/ler hagar som det är nu. Jag hoppas att min lilla fining får bli frisk snart.

Just det här kommer en bild på min nya hjälm, har inte ridit i den än, tänkte göra det i morrn!


Ska försöka ta lite bilder i morrn när jag rider, så bloggen blir lite roligare! :)

Nu ska jag göra tråksaker, som att tvätta o damsuga.

Sen blir det middag o valvaka!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback