Morgonridning

Hej på er!

Hade vidriga mardrömmar hela natten ( kanske passar bra till Halloween, inte vet jag ) kasta mig ur sängen så tidigt som möjligt och väl i stallet var demonerna borta...

Red Thea ( stallkompis häst ) ca 30 min i ridhuset, hur underbart är inte det när det spöregnar ute?:) fin och pigg var hon, red lite lösgjörande arbete, riktigt rolig häst att rida det där!

Thea
Sen var det Zinipluttens tur, ca 20 min på kandaret. Joggade lite i trav och galopp, och gjorde lite byten. Kändes starkare än tidigare ( positivt alltså ). Ja vad ska man mer säga, han är gör ju alltid sitt bästa och är underbar!
Rozzini

Fixade klart stallet för två hästar och sen fick jag kasta mig hem för att överlämna bilen.
I morrn ska Biggo ridas,

Nu ska vi ha Halloween/Italienskt mys här hemma resten av dagen o kvällen!



Kram på er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback